TuneList - Make your site Live

vrijdag 3 februari 2012

Inspiration

Inspiration


inspiration:  no words to describe this.
It´s a feeling, a push
To the right direction.


Ik haal veel inspiratie uit tijdschriften en woonboeken. Veel tijdschriften bewaar ik ook en kijk er na n tijdje nog eens in, en zie telkens andere ideeen, nu viel me dit op...
Ich hole viel Inspiration aus Zeitschriften und Wohnbücher. Viel Zeitschriften verwahre ich auch und schaue mir die dann nach einer gewissen Zeit noch mal an, und dann entdecke ich jedes mal etwas anderes, jetzt z.B. viel mir dieses auf...



Dus naar de zolder, of kelder en weer wat zwarte spullen zoeken, en soms koop ik dan ook iets in die kleur, zoals deze spiegel en voetenbankje die ik bij Eleonore kocht.
Dann gehe ich auf unseren Speicher oder in den Keller und suche mir Sachen in dieser Farbe, oder manchmal kaufe ich auch etwas in der Farbe, sowie der schwarze Spiegel und das kleine Bänkchen, dass ich bei Eleonore gekauft habe.



Andere dingen(spullen) heb ik dan nog, zoals deze...
Andere Sachen habe ich dann noch, sowie diese...






Ook in de keuken is er n beetje zwart...
Auch in der Küche ist ein bisschen schwarz...

De barbapapa hadden de kids in Parijs gekocht:het is siroop.
Den barbapapa hatten unsere Kinder sich in Paris gekauft; es ist sirup 


Al deze inspiratie is prachtig, maar iedere keer als ik met meubels heb geschoven, of een nieuw hoekje heb gemaakt, denk ik" zo blijft het"....maar dat is nooit zo. Alleen tot ik weer nieuwe inspiratie krijg...

All diese Inspiration ist toll, aber jedes mal wenn ich mit Möbel geschoben habe oder wieder eine andere Ecke dekoriert habe, denke ich "so bleibt es jetzt", aber das ist nie so. Nur bis zur nächsten Inspiration...

Door de sneeuw is het zelfs buiten zwart-wit Wij hebben alle tuinschermen zwart).
Weil auch bei uns jetzt Schnee gefallen ist, ist es draussen auch schwarz-weiss(unsere Gartenzäune sind alle schwarz).



Ik wens jullie nu een gezellig, warm weekend toe, vol veel nieuwe inspiratie.
(dan kan ik weer gezellig bij jullie van nieuwe foto´s genieten!).

Ich wünsch euch ein gemütliches, warmes Wochenende, vol mit vielen neuen Inspirationen.
(dann kann ich bald wieder bei euch von neuen Bildern geniessen!)
Nicole








14 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Dit heeft ook wel iets heel speciaals!
Ik vind het opstap bankje erg mooi.
Heerlijk sfeertje hoor!
fijn weekend
Yolanda

Rozmeen zei

Heerlijk sfeertje en wat is leuker om met je neus in de tijdschriften inspiratie op te doen.

Liefs en fijn weekend,
Rozmeen

It's me zei

Wowww Nicole...denk niet wit denk niet zwart......maar in de kleur van je hart....mooie zwart/wit post ...enne fijn winterweekend...xxx...

weisser traum zei

morgen liebe nicole
traumhaft was du auf dem speicher so alles hast.
ein wenig schwarz hab ich auch in unserem haus verteilt.
finde gibt dem vintage style das gewisse etwas.
wünsche dir ein schönes wochenende.
herzlichst daniela

Wohnklunker zei

Hey Nicole,
as ist mit deinem Blog los?

Hast du die Einstellungen geändert?

Lg Viola

Ainosofia zei

<3

Madelief zei

Wat een mooie zwart/witte post is het geworden Nicole!

Ik zie dat jij veel Duitse tijdschriften ertussen hebt. Die kun je bij ons jammer genoeg nauwelijks kopen. Onlangs heb ik een abonnement genomen op de Garten Traueme. Ook zo'n prachtig tijdschrift!

Een gezellig weekend!

Madelief x

Shabby Look zei

Tolle Inspirationen sind das, liebe Nicole.
Ich suche auch schon mal Ideen aus den Zeitschriften. Davon kriege ich nie genug. ;)
GLG,
Lucia

Bonjade zei

Heerlijk zwart wit en handig als je dan gewoon wat op zolder hebt staan....
Mooie aankopen heb je gedaan bij Eleonore......

Fijne avond

Lieve groet

Room Seventeen zei

Heerlijk hé, een beetje inspiratie opdoen in de bladen. Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig toch vooral veel op Internet kijk, daar is zoveel moois te vinden. De woonbladen blader ik alleen nog door als ik in bad of bed lig.

Bine Beldecor zei

Hallo liebe Nicole,
schön siehts bei Dir aus... wünsche dir eine gemütliche und kuschelige Woche.
Liebe Grüße
Bine
P.S. von Einrichtungsbüchern und Zeitungen kann man ja nie genug haben...

Jade zei

Du hast so viele traumhafte Schätze, liebe Nicole und alles so traumhaft in Szene gesetzt!!! Ich hab auch gaaaaaaaanz viele Wohnzeitschriften und blättere sie immer wieder durch und dann gibt´s immer die ein oder andere kleine Veränderung ;))! Aber momentan ist mir für alles zu kalt.......heute vormittag hatten wir minus 23 Grad, schrecklich!!!! Ich wünsch dir eine himmlische Woche,

allerliebste Grüße, bis bald, herzlichst Jade

Jade zei

Du hast so viele traumhafte Schätze, liebe Nicole und alles so traumhaft in Szene gesetzt!!! Ich hab auch gaaaaaaaanz viele Wohnzeitschriften und blättere sie immer wieder durch und dann gibt´s immer die ein oder andere kleine Veränderung ;))! Aber momentan ist mir für alles zu kalt.......heute vormittag hatten wir minus 23 Grad, schrecklich!!!! Ich wünsch dir eine himmlische Woche,

allerliebste Grüße, bis bald, herzlichst Jade

Room Seventeen zei

Hoi Nicole,
Nice en Annecy zijn te ver hoor, dat is meer iets voor de vakantie. Maar Brugge, Brussel en Parijs en omstreken zijn goed te doen :-)