TuneList - Make your site Live

zondag 24 februari 2013

My dark site

Hier, en waarschijnlijk op veel plaatsen weer het hele weekend gesneeuwd.....ik krijg er wat van...IK WIL LENTE! Word een beetje depressief van dit weer, en dat heeft ook zijn weerslag in ons interieur....ik houd van licht en wit, maar op het moment komt mijn "dark site" naar voren en staan er veel stoere, donkere spullen. Ook nog helemaal geen zin in paasspullen met dit weer. maar dat komt wel weer hoor.

Hier und wahrscheinlich auch in Deutschland hat es das ganze Wochenende geschneit....ich mag es nicht mehr....ICH MÖCHTE FRÜHLING! Dieses Wetter depremiert mich ein bisschen, und das macht sich auch bemerkbar in unserem Interieur...ich liebe hell und weis, aber im Moment komt meine"dark site" nach oben und stehen hier viele robuste, dunkle Sachen. Auch habe ich noch gar keine Lust auf Ostersachen, aber das kommt schon noch. 


Van n gewoon jeansjasje maakt mijn dochter zoiets...

Von einer einfachen Jeansjacke macht meine Tochter sowas...











Ik wens jullie een fijne, gezellige (werk) week toe.

Ich wünsch euch eine schöne, gemütliche (Arbeits)Woche .

Have a great, cosy (work)week.












10 opmerkingen:

It's me zei

Leuke hoekjes hoor Nicole.....en nu maar wachten op de lente.....sjuchtttt........liefs fijne week van mij....xxx...

Mercedita zei

Hee Nicole,
Ja weet je de plaatjes van mooie besneeuwde bomen en straatjes lijken wel romantisch, maar alleen voor even en het is koud en nat en als het dan alleen sneeuwt of grijs blijft dan is er echt niets aan, dan wordt je ook wel depressief.....Ik kan me voorstellen dat je de vrolijke paaskleurtjes nog niet vind passen in huis, maar hopelijk komt dat snel!! Het wachten is dus nu op de zon, op de bolletjes ( die zitten nu onder de sneeuw) en op de vogeltjes.....hopelijk gauw!! Creatieve dochter trouwens, leuk zeg!

Heel veel warme groetjes van Mercedita

Alie zei

Ja, ik heb het ook helemaal gehad met de winter. Hier heeft het de hele dag natte sneeuw geregend, nog erger. Maar we hebben wel weer even bij je binnen mogen kijken, altijd weer leuk. Groetjes

Madelief zei

Prachtig die sneeuw Nicole, maar ik weet precies wat je bedoelt. Van mij mag het voorjaar ook komen, al is het alleen al omdat we dan weer heerlijk de tuin in kunnen!

Je interieur vind ik erg mooi! Dat donkere valt wel mee hoor :-) Wat een mooie Franse kandelaar heb je trouwens staan!

Fijne avond,

Madelief x

Urban white zei

Liebe Nicole - ich versteh dich vollkommen! Ich brauche auch dringend Frühling - ich hab genug Schnee geschippt! Und sooo schöne Bilder hast du wieder gemacht - so tolle Dekosachen! Die weißen alten Fensterladen, die Holzkiste, der Käfig - einfach alles traumhaft!
Dir auch eine wunderbare Woche - liebe Grüße
Kathrin

La Casa blanca zei

Liebe Nicole,
ich glaube es geht fast jedem hier so. Ein bisschen müssen wir uns noch gedulden, aber bald geht es aufwärts - ganz bestimmt!
Deine Fotos sind wunderschön und ich bewundere immer Deinen zauberhaften Altarleuchter. Soooo schön :o) Kauf Dir ein paar Frühlingsboten und stelle sie Dir in Dein Haus, das bringt den Frühling schon ein Stück näher zu Dir :o)

Alles Liebe

Nicole

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Nicole,
Die lente komt echt wel hoor! Maar jullie zitten met sneeuw, hier houdt de regen niet op. Komt zelfs binnen in Pieter's werkplaats en moeten we de wet vac gebruiken. Om de zoveel tijd om kiepen dus ook 's nachts eruit. Niet leuk! We moeten bredere goten en meer regenpijpen laten installeren zodat het er met zo'n tropische buien niet meer overhéén gaat.
Liefs,
Mariette

Marjon zei

Ja Nicole, hier bij ons ook een dik pak sneeuw gevallen, het ziet ook wel mooi uit, maar ik heb het ook gehad. Dit mag met de kerst en nu hoeft het ook niet meer.....Je hebt een prachtig gestylde woonkamer met superleuke spulletjes....liefs Marjon

Lilablu Brocante / LilaDoux Bakwaren/Tina zei

Hoi Nicole,
Ik kwam bij toeval op je blog omdat je boven mij een reactie op een andere blog had geschreven. Wat leuk want ik zag dat jij jouw blog ook in NL en Duits schrijft. Dat doe ik zelf ook!! Ben gelijk volger geworden.
Groet,
Tina / LilaBlu

Room Seventeen zei

Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog.