TuneList - Make your site Live

donderdag 16 juni 2011

Suicidal&Give-away

Rare combinatie zul je denken, maar dat eerste slaat niet op mij hoor!
2 Merels hebben bij ons inde tuin, in de klimhortensia een nest gebouwd, waar inmiddels twee jongen in zitten
(te piepen), en dat met twee katten als huisgenoten!!! Nou dat is toch "suicidal" of niet soms???
Dus hebben we een stukje tuin afgemaakt met met een zeil, om te voorkomen dat onze katten aan het nest zullen komen(hopelijk!).

"Strange combination" werdet ihr denken, aber das Erste deutet nicht auf mich!
2 Amseln haben in unserem Garten ein Nest gebaut, und mittlerweile sitzen da zwei Junge drin, und dass mit
zwei Hauskatzen, die hier wohnen....also wie dumm kann man sein???
Also haben wir ein Stückchen Garten mit Zeil bedeckt, sodass unsere Katzen da nicht dran kommen(hoffentlich!).

These pictures above are from the internet.


Gelukkig zijn er nog delen van de tuin die er wel mooi uitzien...zoals de hortensia´s die bloeien...

Glücklicherweise gibt´s noch Teile im Garten die schön aussehen....z.B.die Hortensien die blühen...


En afgelopen maandag toch nog maar ns naar een rommelmarkt geweest, en twee schalen(Regout), een oud laken met kant, en een emaille plaatje gevonden.

Und dann am Montag doch noch mal zum Flohmarkt gewesen und auch noch etwas gefunden: zwei Schüsseln von Regout gefunden und ein altes Laken, und ein altes emaille Schild .




Op de laatste drie foto´s zijn geen nieuwe aanwinsten te zien, maar wel nog iets nieuws...

Auf den letzten drei Bildern ist nichts neues zu sehen, aber wohl noch etwas neues bestellt...

Lieve Ria (van It´s me), bedankt voor de leuke extra kaartjes!!!

Dan wil ik ook nog iets voor jullie, mijn trouwe lezers doen, dus een give-away, omdat ik in juni 1 jaar blogger ben! Hij loopt tot eind juni en wat het is, word nog niet bekend gemaakt....hi hi spannend!
Plaats gewoon n berichtje bij deze post.
Dann möchte ich auch noch etwas für euch, meine lieben Folger machen, also ein Give-away!Was es wird, verrate ich noch nicht...hi hi spannend! Es lauft bis Ende Juni. Hinterlässt einfach eine Nachricht bei diesem Post.

Dan wens ik jullie voor nu een fijne vrijdag en alvast n fantastisch weekend, met hopelijk goed weer!

Dann wünsch ich euch einen schönen Freitag, und schon mal
ein fantastisches Wochenende, hoffentlich mit guten Wetter!



15 opmerkingen:

Elly-My Everyday Things zei

Hmmm... dat hadden wij ook moeten doen: het nestje afschermen! Want 1 van onze hondjes heeft toch 2 vogeltjes te pakken gehad. Ze waren nog niet sterk genoeg om te vliegen en tja... het leek natuurlijk wel heel leuk speelgoed...
Leuke aanwinsten heb je weer op de kop getikt! Ik zit hier ook nog na te genieten van mijn aanwinst van vandaag, een klein kastje waar ik al een tijdje naar op zoek was. Vind trouwens je snijplankjes ook super mooi!
Nou, ik doe natuurlijk ook mee met je give away, 1 jaar alweer, gefeliciteerd en op naar de volgende ?????? jaar!!!!!

It's me zei

Kijk nou wat staat ie mooi !!!! ...en bedankt dat je in onze webwinkel was...leuk !! enne ben gek op kadootjes...you know.......dus ik doe graag mee.....fijn weekend liefs van mij....xxx...

Manuela zei

gefeliciteerd!!!! gaat snel hé zo,n jaar...
wat heb je leuke dingen gescoord...
vooral die plaat is gaaf!!!
geniet van je leuke spullen...
lief dat jullie dat doen voor de vogeltjes!!

fijn weekend
groetjes manuela

ps ja ik wil wel mee doen met je give away!

Fluitenkruid zei

Lief hoe je de vogeltjes helpt om geen kattenvoer te worden. En mooie plaatjes weer van je verzameling, vind je aardewerken snijplankjes zo mooi. groetjes jannet

Franse Lelie zei

wat schattig zo'n nestje in de tuin, en help ze maar een beetje hoor tegen de harde buitenwereld:) Mooie hoekjes in huis enne...ik doe natuurlijk graag mee. Ben dol op verrassingen en laat ik nou vandaag jarig zijn!
Gefeliciteerd met 1 jaar bloggen, lieve groet

versponnenes zei

Hej Nicole,

hihi.... da mache ich gerne mit!!!! Bei Deinem Geschmack kann nix schiefgehen!!!!

Ich drücke den kleinen Vögeln die Daumen. Letztes Jahr hatten wir mehrere Babys hier im Garten gezählt und am nächsten Morgen lagen hier 3 tote auf dem Rasen. Es ist schrecklich.

Hab ein schönes Wochenende!!!! Katja

Mariette zei

Lieve Nicole,

Sukses met je vogel-babies! En ook gefeliciteerd met je eerste verjaardag op Blogger!

Liefs,

Mariette

Anja zei

Liebe Nicole" Ein Giveaway, das ist toll!, Da bin ich gern dabei! Herzlichst Anja

Villa König zei

Schöne Sachen zeigst du...GGLG Yvonne

Room Seventeen zei

Hoi Nicole, ga je naar Noorwegen? Ook super, hopelijk heb je goed weer! Ik zal gauw je Give Away link even plaatsen

kiki zei

Was für traumhafte Suppenterrinen!
Das Problem mit den Amseln und den Katzen hatten wir im letzten Jahr, ging aber gut!
Das Emailleschild ist ja der Hit!
Liebe Grüße,
Kiki
Ich meld mich mal schnell an, darf ich dann mit in den Lostopf?

Fr. K shabby chic zei

Hallo Nicole...
Tolle Sachen hast Du auf dem Flohmarkt gefunden.Ich freue mich immer wieder wenn ich so schöne Schätze finde.Gerne mache ich auch an Deiner Verlosung mit.
Liebste Grüße Katrin

Gustaviana zei

ooooo meid wat een mooie spullen heb je weer gevonden ... ik ben zooooooo jalourssssssss hahahahaha.... het ziet er geweldig uit... die snijplankje's steken mijn ogen uit ...
Dus ik hoop dat ik zondag iets vind we gan naar belgie dus misschien heb ik geluk.. Nou geniet van je aanwinsten.... liefs viana

LISA LIBELLE zei

Hallo liebe Nicole! Ohhh wow so tolle Schätze aus dem Flohmarkt... einfach fantastisch! Und die Hortensien sind auch wunderschön. Meine Annabelle Hortensie blüht auch soooo schön!!!
Mache gerne an die Verlosung mit :) Dankeeee und ein harmonisches w-end wünscht Dir LISA LIBELLE

Ingrid zei

Liebe Nicole,

da mache ich doch gerne mit und lass mich überraschen :)

Liebe Grüße