TuneList - Make your site Live

donderdag 30 december 2010

The last few days and give-away

De kerst is voorbij, (bijna)alles is weer opgeruimd, het was gezellig, leuke kado's gekregen, en morgen is alweer de laatste dag van 2010....
Weihnachten ist schoen wieder vorbei, (fast)alles ist wieder aufgeräumt, es war gemütlich, schoene Geschenke bekommen, und morgen ist schon wieder der letzte Tag von 2010...









En dan ontstaan er natuurlijk veel lege hoekjes, die je dan "moet" opvullen.
Und dann entstehen viele lehre Plätze, die mann dann wieder neu gestalten "muss".










Verder heb ik beloofd een give-away te houden, dus jullie kunnen een berichtje achterlaten tot 5 januari a.s.;de prijs is nog even geheim!
Dann habe ich euch versprochen ein give-away zu machen, also koennt ihr bis zum 5. Januar einen Kommentar hinterlassen;der Preis wird noch eben geheim gehalten!

Voor nu wil ik jullie alle goeds wensen voor het nieuwe jaar!
Bleibt mir noch euch alles Gute zu wünschen für das Neue Jahr!



Lieve groetjes, Liebe Grüsse,

Nicole 




20 opmerkingen:

Anja zei

Liebe Nicole! Auch für dich alle lieben Wünsche für 2011! Und dann noch eine Verlosung! Wie wundervoll! Herzlichst Anja

Mercedita zei

Hoi Nicole,

Wat een schattig ideetje, die bloembollen voor het raam!! Hoe geef je dat nu water? Of zijn het "nep" bolletjes, nee toch? Na de kerst heb je weer behoefte aan ruimte om je heen, maar dit jaar vind ik de lichtjes zoooo gezellig, dus de boom blijft nog even!! Ook voor jullie een heel goed uiteinde van 2010 en een supergeweldig 2011!!

Groetjes van Mercedita

Shabby Look zei

Liebe Nicole,
ich wünsche Dir auch einen guten Rutsch ins neue Jahr und hoffe, dass das Jahr 2011 für Dich und Deine Familie auch ein gesundes und glückliches neues Jahr sein wird!
Ich danke Dir vom Herzen für die immer wieder beazubernden Bilder und für die wunderbaren Inspirationen.
Ich freue mich, dass es Dich gibt, hier bei uns im Bloggerland.
Alles Liebe,
Lucia

wonen bij de dijk... zei

ik doe graag mee, met je give away..en wens je een fijn 2011 toe, vol van gezelligheid, geluk en blogplezier..
cobi

Inspiration i vitt zei

You have soo many nice thing and i like vat you doing vith them.Happy new year and hugs in lots Nicole, see you soon again / Ingela.

It's me zei

Hele fijne jaarwisseling........

EEN HEEL GOED EN GEZOND 2011 !!!...

LIEVE GROETJES VAN MIJ....

★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
  ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆

A REALLY GOOD AND HEALTHY 2011 !!!

WARM HUGS FROM ME ........

It's me zei

En ik doe graag mee hoor met je give away......liefs van mij...xxxx.....

rosarod zei

Hi Nicole, lovely pictures! In this new year will fulfill all your desires! Happy New Year, Rose Marie (ledinburgo which language?) forgive the ignorance!

Mariette zei

Lieve Nicole,

Een Zálig Uiteinde en ook een Zálig Nieuw Jaar!!!
Heel veel gezondheid en alles wat wenselijk is.

Liefs,

Mariette's Back to Basics

Fluitenkruid zei

Die lege plekjes zijn weer heel gezellig geworden. Ik wens je een gezond en gelukkig 2011!

Sandy zei

Hei Nicole,
Leuk die bloembollen voor het raam. Hier staat de boom pas een weekje! Volgend weekend zal de boom hier eruit gaan. Het is vandaag 7de juledag en het pakje van mijn ouders is er eindelijk, dus nog een beetje verlate kerst.
Wij wensen jullie een fijne jaarwisseling! Een gezond en gelukkig 2011.

John, Sandy, Iris en Lisa

Nadia zei

Ik doe niet alleen mee voor deze giveaway (al is deze wel prachtig ! ♥ & ben ik er heel veel mee) & win ik nooit iets...

maargoed, nee ik vind dat je echt een prachtige site hebt met een geweldige lay-out & leuke artikeltjes waar je heel veel mee bent! Je mag trots zijn :)

liefs Nadia S.
nadia-segers@hotmail.com
hopelijk heb ik niet minder kans door het feit dat ik geen eigen blog heb, want dat is wel vaak het geval.

x

Ainosofia zei

All The Best For 2011 Nicole <3


AS (Finland)

Bonjade zei

WAt een leuke hoekjes.....
Ook wel weer gezellig en fris zo met de boom er uit.
Wens je een fijne jaarwisseling.
Liefs

Roos zei

wat een gezellige hoekjes heb je zo gecree@erd zeg , bij ons haal ik maandag de kerst spullen weg , dan zal het hier ook qweer kaal worden , ga maar op pad voor een aantal witte chrysantbollen

groetjes Roos

Gustaviana zei

heee meissie fijne jaarswisseling vol met creatieve ideeen en gezondheid geluk en liefde ...xxx

t brocante sfeertje zei

Ik wil ook weer ruimte wahawaha.Man lief en de rest willen de boom nog langer laten staan!Zou m t liefst met ballen en al aan de weg zetten.T probleem is dat ze de boxen voor de kerstversieringen op mans zaak hebben verstopt!En ben t zo zat al die prulariea.Groetjes,Ingrid

jade zei

Liebe Nicole,
vielen Dank, für deine lieben Zeilen und auch dir ein glückliches und wundervolles Neues Jahr!!!! Ach, ich möchte auch noch so viel ändern, aber wie du schon sagst, es geht nicht alles auf einmal ;)........und wenn der richtige Zeitpunkt da ist, dann klappt es auch!!! Eine herrliche Woche und allerliebste Grüße,

herzlichst Jade

House No. 43 zei

Ein frohes Neues Jahr ! Ich habe gerade erst Deinen Blog entdeckt und werde mich hier gleich mal umschauen ! Viele Grüße Sabrina

Rozmeen zei

Lieve Nicole,

Ik wens je al het goeds voor 2011 ( gewoon uit Nederland hoor :-) en gezondheid bovenal vriendschap en liefde.

Dikke kus,
Rozmeen