TuneList - Make your site Live

maandag 30 augustus 2010

A little bit of Autumn

Zoals jullie op de eerste foto's kunnen zien, regende het hier gisteren. (Waar niet...)en koud vond ik het ook, dus ik had echt al zin om het binnen gezellig te maken, al n klein beetje herfst. Dus wat met de eettafel geschoven (weer naar de "warme" hoek in, en ook bij de zithoek iets veranderd,maar of het lang zo blijft staan weet ik niet, het bevalt me niet 100%, maarja  we zien wel. Daarna hadden we wel n kopje thee met n stukje cake verdiend, vond ik...   











So wie ihr auf den ersten Foto's seht hat es hier gestern gut geregnet (wo nicht?) und kalt fand ich es auch noch, also hatte ich einfach das Gefühl ich müsste es drinnen gemütlich machen, also haben wir den esstisch an der "warmen"(nur fürs Gefühl) Wand gestellt, und auch mit der Sitzecke etwas geschiebt, aber ich weis nicht ob das lange so stehen bleibt, weil es mir nicht 100% gefällt (vielleicht ein grosser Teppich davor?).
Und als wir fertig waren fand ich das wir uns eine Tasse Thee und ein Stück Küchen verdient hatten. 

Een fijne week wenst jullie,
Eine schoene Woche wünscht euch,

Nicole

en hopelijk de zon die ze voorspellen!
und hoffentlich die Sonne die man uns vorhersagt!

10 opmerkingen:

Elly-My Everyday Things zei

Owww... wat ziet die cake er heerlijk uit!
En hier ook zo'n regendag gehad. Lekker hè, om dan binnen te tutten. Het ziet er weer heel gezellig uit bij je. Leuk ook die tuindeuren!
En je spreuk, die onthou ik! Komt vast nog wel mooi weer toch????
Groetjes Elly

Mariette zei

Lieve Nicole,

Deze silicone rozen-vorm heb ik ook; erg mooi gezicht en prachtig voor een regendag!

Zeg hier even een copietje van mijn antwoord op jouw reactie:
==================================================
Mariette said...

@Nicole,

Ben ècht niet zo snel boos; wel verbaasd omdat dit komt uit een Nederlandse Estate Sale van Roosendaal! Deze Convex lijsten zijn meestal uit Frankrijk... Die Gesso lijst van Bella naar alle waarschijnlijkheid uit Italië omdat daar de techniek vandaan komt. Er zijn erg veel religieuze lijsten met b.v. een kruisbeeld onder bolglas. Dat zul je beslist ook ooit ergens gezien hebben in het katholieke Limburg.
Over typisch Amerikaans; dat zijn de Indianen dus... voor de rest komen de mensen die hier wonen allemaal van Europa, Azië, Zuid Amerika etc. en brengen allemaal hun eigen cultuur mee. Vandaar de naam van een melting pot dus.
Net zoals Nederland, daar wonen inmiddels ook allerlei culturen en ieder brengt iets specifieks mee.
Ook een hele fijne week toegewenst vanuit een héét en zonnig Georgia. Gisteren waren we precíes 28 jaar geïmmigreerd! Qua klimaat hebben we daar zeer zeker nooit spijt van gehad.

Lieve groetjes,

MariettesBacktoBasics
August 30, 2010 11:51 AM

Beate zei

Hallo Nicole,
stimmt unser Thema ähnelt sich und ist doch anders, denn Deine Fotos sind viel schöner Du zeigst eine wunderbare Deko.

Ich habe mal eine Frage, auf dem zweiten Foto sieht man auf dem Tisch zwei Metallflaschen.
Was sind das für Flaschen ?
Ich habe die schon so oft in Zeeland gesehen ,kann aber nichts damit anfangen.
Würde micch freuen wenn Du mir das beantworten könntest.

Ich hatte auch ein Erfolgserlebnis ich habe den Post wie immer erst in Niederländisch gelesen, und habe heute alles verstanden.

Ganz liebe grüße
Beate

It's me zei

Heerlijk sfeertje bij jouw thuis..............geniet van een heerlijke week !! liefs Ria....

jade zei

Guten Morgen, liebste Nicole,
bei uns schüttet es auch unentwegt und es bläst ein eisiger Wind........aber wenn ich dein wundervolles und kuschliges Wohnzimmer sehe, geht mir gleich das Herz auf.....es ist einfach traumhaft schön und bei dir gefällt mir das Grau ausgesprochen gut, es sieht so edel und stylish aus und dieser himmlische Kuchen.....ich komm gleich auf ein Tässchen Tee vorbei ;))!!!!! Ich würde vielleicht doch den Wohnzimmertisch vor´s Sofa stellen, das wirkt noch gemütlicher, was meinst du?! Jetzt hab ich eben erst die kuschligen Miezchen auf dem Sofa entdeckt - sind die süüüüüüß.......gib ihnen mal ein dickes Küsschen von mir ;)!!!!! Einen wundervollen Tag und

allerliebste Grüße, herzlichst Jade

Finally White zei

Moin liebe Nicole,

ach das sieht soooo hübsch aus bei Dir, aber Du hast Recht, irgendetwas fehlt im Wohnzimmer, entweder ein Teppich oder ein Tischchen (wie Jade schon sagt). Deine zwei Sessel finde ich traumhaft und auch der Schrank in der Ecke ist ein echter Hingucker!

Wie gut, dass es manchmal regnet, da kann man mal so richtig im Haus hin und her schieben!

Wünsch Dir eine wundervolle Woche!

Liebe Grüße
Birgit

Bonjade zei

Kijk dat maakt de regen nu zo leuk.....
Heerlijke gezelligheid in jouw huis....heerlijke cake en kopje thee......ja, echt ik luid de bel voor de herfst......
Prachtig huis heb je hoor.
Fijne week en liefs

Irma zei

Tsja, dat weer maakt bij ons ook dat we weer aan het schuiven zijn (eigenlijk doe ik dat). Toch ook wel weer lekker, niet de regen hoor, maar gewoon dat het weer wat frisser wordt. Sorry ik ben een wintermens.

Je hebt een leuk huis zo hoor, mooi ingericht.

Zo en nu lust ik wel een stukje cake, heerlijk hihihhi

Groetjes
Irma

Jeanette zei

Ik heb momenteel weinig te schuiven, kast verkocht, sidetable en spiegels staan in de garage om geschuurd te worden.
Leuke stoelen heb je.

Fijne week met hopelijk beter weer.

Groet,
Jeanette

Sandy zei

Hei Nicole,
Ik zie dat het hier ook langzaam aan herfst begint te worden. De heide staat in bloei en paddestoelen zie ik ook al komen. Wat het weer betreft is het 's morgens fris en 's middags heerlijk met het zonnetje.
Je heb wel een leuke cake gemaakt, jammer dat ik nu niet even langs kan komen om te proeven.

Groetjes Sandy