TuneList - Make your site Live

zaterdag 23 maart 2013

Kitchen make-over at Fleur´s home

Afgelopen week was ik bij vriendin Fleur. Ze heeft een prachtig huis en helemaal mijn smaak; heel veel wit!

Letzte Woche war ich bei Freundin Fleur. Sie hat ein sehr schönes Haus, ganz mein Geschmack: ganz viel weiss!




Samen met vriendin Esther knutselt ze heel veel, ook bijv. eieren voor Pasen.

Zusammen mit Freundin Esther bestelt sie viel, so auch Eier für Ostern.



Ze heeft veel mooie spullen.

Sie hat viele schöne Sachen.






Hoedendozen van Scarborough fair.

(Hut)Dosen von Scarborough fair.

Fleur had mij gevraagd om haar keuken een make-över te geven. Deze foto is "voor"...ze had veel blauw in haar keuken, zo leek het erg druk, dus heb ik  het blauw meer bij elkaar gezet.

Fleur hatte mich gefragt für ein Make-over ihrer Küche. Dies ist ein Bild von "vorher", sie hatte viel Blau in ihrer Küche, und da es so sehr voll aussah, habe ich das ein bisschen  bei einander gestellt.


Voor/Vorher

En dit zijn de foto´s "na":
Und dies die Bilder von "nachher":

Ik had voorgesteld om de houten planken witter te verven, maar dit ging natuurlijk niet in n uurtje.

Ich hatte vorgeschlagen das Holz mehr weiss zu streichen, aber das ging nicht in einer Stunde Zeit.






Hier staan nu alle blauwe spullen bij elkaar.

Hier stehen jetzt alle blauen Sachen zusammen.




Ik wens jullie verder nog n gezellig weekend toe.

Ich wünsch euch weiter noch ein gemütliches Wochenende.

Have a nice and cosy weekend.












14 opmerkingen:

Gustaviana zei

hahahahaha ik denk wat een bekende foto's dacht je nou dat ik fleurs home zag staan pffffff tijd voor een nieuwe bril ..... wat leuk zeg , en je hebt gelijk ze heeft een geweldig gezellig huisje... dikke kus xx viana

Victoria zei

Das ist ja wirklich schön bei deiner Freundin!
Mir gefällt das blaue Regal super gerne!
Gichtig hübsch!!!
LG Victoria

Madelief zei

Wat een prachtig huis en mooie foto's Nicole!! Leuk om je vriendin zo te helpen.

Fijn weekend

Madelief x

Sylvia zei

Ein wunderschönes Zuhause hat deine Freundin! Danke, dass du uns dahin mitgenommen hast!

Liebe Grüße Sylvia

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Nicole,
Jammer dat sommige foto's te donker zijn, dan mis je veel als kijker. Maar je hebt het leuk gegroepeerd.
Fleur's keuken lijkt meer op een winkel!
Lieve groetjes,
Mariette

Marjon zei

Geweldig sfeertje bij jou vriendin....Ze heeft alles leuk gestyled en heel sfeervol ingericht....fijne zondag en lieve groet Marjon

It's me zei

Wat een mooi vol superr mooi gestyled huis....!!..fijne zondag !!...liefs Ria...xxx..

Anoniem zei

Je vriendin heeft mooie spullen. Maar jou blog mag er ook wezen, hoor! Ik heb even rondgeneusd en het lijkt me erg gezellig bij jou, dus ik ga je volgen! Tot blogs!
Liefs, Peetje (De Witte Lanteern)

Anoniem zei

Hei Nicole,

Het ziet er leuk uit dat huis. Je hebt de keuken mooi gestyled. Ik denk dat ik maar snel de gastenkamer klaar maak als je eens tijd over hebt, hihi.

Groetjes vanuit het zonnige noorden,
Sandy

Jade zei

Als allererstes möchte ich gaaaaaaaanz lieb DANKE sagen, heute habe ich deine wundervolle Überraschung bekommen...........hab mich ganz riesig über die Brocante und den himmlischen Duft gefreut (das duftet soooooo traumhaft)!!! Vielen, vielen Dank!!! Hatte ja für´s letzte Mal schon mehrmals versucht, dir eine E-mail zu schicken, aber jedes Mal kommt eine Fehlermeldung. Deshalb habe ich heute vorsichtshalber ein Briefchen auf die Reise geschickt ;)! Und nun werde ich noch die herrlichen Bilder genießen..........das sieht soooooo klasse aus, wirklich wundervoll das Haus deiner Freundin, sie hat traumhafte Schätze und du hast das perfekt in Szene gesetzt!!! Eine herrliche Woche und schon mal FROHE OSTERN!!

Alles Liebe, bis bald, herzlichst Jade

Jade zei

Als allererstes möchte ich gaaaaaaaanz lieb DANKE sagen, heute habe ich deine wundervolle Überraschung bekommen...........hab mich ganz riesig über die Brocante und den himmlischen Duft gefreut (das duftet soooooo traumhaft)!!! Vielen, vielen Dank!!! Hatte ja für´s letzte Mal schon mehrmals versucht, dir eine E-mail zu schicken, aber jedes Mal kommt eine Fehlermeldung. Deshalb habe ich heute vorsichtshalber ein Briefchen auf die Reise geschickt ;)! Und nun werde ich noch die herrlichen Bilder genießen..........das sieht soooooo klasse aus, wirklich wundervoll das Haus deiner Freundin, sie hat traumhafte Schätze und du hast das perfekt in Szene gesetzt!!! Eine herrliche Woche und schon mal FROHE OSTERN!!

Alles Liebe, bis bald, herzlichst Jade

Maison Beldecor zei

Hallo Nicole,
was für ein super schönes Heim, wirklich sehr duftig und frisch!
Viele liebe Grüße und schöne Ostertage!
Bine

fleur zei

Zo'n gezellige dag hadden we ervan gemaakt.wat heb ik weer plezier van mijn keuken.Thanxx Nicole voor je verfrissende blik erop.xxx

Unknown zei

Ik ben al eens bij Fleur binnen geweest, maar de keuken had ik nog niet gezien. PRACHTIG! Wat een geweldige spullen.. En wat veel!

Ook mijn complimenten voor de herinrichting :)

Het wordt toch tijd voor een eigen blog Fleur! ;)


Groetjes,

Nadine