TuneList - Make your site Live

zondag 29 september 2013

Autumn fair

Vandaag met mijn dochter naar de herfstfair geweest, in de Botanische tuin, hier in de stad. Altijd heel gezellig, met allemaal leuke spullen, zowel brocante, als zelfgemaakte spullen en kransen en pompoenen, en nog veel meer, maar kijk zelf maar...

Heute mit meiner Tochter zum Herbstmarkt gewesen, hier im Botanischen Garten, in unserer Stadt.
Immer sehr schön, mit vielen tollen Sachen, sowie Brocante, Selbstgemachte Sachen, schöne Kränze und Kürbisse, aller Art. Aber schaut nur selbst...





Hier was ik een pompoen uit aan het zoeken.
Hier was ich einen Kürbiss am aussuchen.





Een prachtige engel bij mijn vrienden van My home and Garden (Klimmen)
En hier onder een goed idee: vogelhuisjes gemaakt van oude koffiekannen.

Ein sehr schöner Engel bei meinen Freunden von My home and Garden.
Und hier unten eine sehr gute Idee: Vogelhäuser aus alten Kaffeekannen.



En "Brutus" was er ook. Und auch "Brutus" war da.


Voor de kerst komt er ook nog een kerstfair.
Und vor Weihnachten organisieren sie auch noch einen Weihnachtsmarkt.


Ik wens jullie nog n fijne zondag en een goed start voor de nieuwe week!

Ich wünsche euch noch einen schönen Sonntag und einen guten Start in die neue Woche!


Nicole










7 opmerkingen:

It's me zei

Wat leuk Nicole...ziet er gezellig uit hoor...geniet van een heerlijke zondag nog...liefs Ria...x !

Anoniem zei

Oh, als ik dat had geweten. Want dit is best dichtbij. Het ziet er erg sfeervol uit. Misschien een goed idee voor de kerst. Meteen opschrijven! Dankjewel voor de tip!
Liefs, Peetje

Marjon zei

He leuke foto's Nicole, ik was er ook graag naar toe gegaan maar ik had andere bezigheden vandaag...met de kerst ga ik vast en zeker...ik vond het erg jammer dat ik niet kon...fijne zondag lieve groet Marjon

Room Seventeen zei

Heerlijk om over zo'n herfstfair te slenteren, je hebt vast veel ideetjes en inspiratie opgedaan.

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Nicole,
Dat was een heel bijzonder uitje samen met dochterlief!
Mooie foto's.
Liefs,
Mariette

versponnenes zei

...oh... ist das ein Muskatkürbis (auf dem letzten Bild)? Ich finde die so wunderschön :O)

Lieben Dank für deinen Kommentar!!! Ich schaffe es leider kaum noch zurückzukommentieren... :O(

GGGGGGGGGGGGLG Katja

Anoniem zei

Hei Nicole,

Ja, de botanische tuin is altijd gezellig! Jammer dat het zover weg is anders zou ik met de kerstfair komen. Gelukkig dat i nu met je meegaat ;-).

Groetjes aan iedereen!
Sandy