TuneList - Make your site Live

maandag 2 januari 2012

Deja-Vu

First for everyone the best wishes for the new year!

Between Christmas and New Year we visited the beautiful store of Desiree, named "Deja-Vu", in Oosterhout, in Brabant, Holland (near Breda).
I knew Desiree already from Picasa , and visited her before, with my friend Myrna, who moved to Spain.
When you are near Breda, you HAVE to visit her shop! See for yourself....






















Brocanterie Deja-Vu
Keiweg 82-84
Oosterhout
www.brocanteriedejavu.nl





10 opmerkingen:

Stina zei

lijkt me gezellig om daar rond te kijken.

gr Stina

It's me zei

Heel mooi...ik ben er in oktober ofzo geweest mooi hoor!!...en wat hebben we gekocht ???...liefs van mij...xxx...

Mariette's Back to Basics zei

Lieve Nicole,

Ha, daar woont mijn broer ook met zijn gezin! Leuke plaats zonder meer.
Zeg, Brabant kan níet in Holland liggen... Internationaal gezien kun je het zo níet noemen. Pakketten zouden zó retour komen omdat het niet correct is. The Netherlands is het oftewel Nederland. Het is láng zo gegroeid omdat de zeevarende provincies uiteraard Noord- en Zuidholland waren maar er zijn nog meer provincies is kikkerland!
Leuke naam Deja Vu! Dat is erg goed gekozen. Het zal er best knus zijn en er valt veel te rommelen en licht iets mee te nemen.
Dat is hier in de nieuwe wereld altijd duidelijk minder. Jammer eigenlijk want ik hecht ook meer aan oude dingen.
Liefs,

Mariette

Elly-My Everyday Things zei

En.... kwam je nou helemaal met lege handen thuis??????
Ik wens je een fantastisch 2012!!!!!
Lieve groetjes Elly

Villa König zei

Wünsche dir ein tolles neues Jahr!!! Voller Freude, Liebe und Glück!! Yvonne

Ansichtssache zei

DankeschööÖÖÖÖöön meine liebe Nicole....ich wünsche Dir auch noch ein gesundes neues Jahr.....liebe Grüße aus Kandern und denk dran...wenn Du mal etwas brauchst einfach bei mir melden....grins....

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

zier er erg leuk uit ....een gelukkig nieuwjaar en een fijne week ...lieve groet rosita

De Nostalgische Nonnevot zei

Wat leuk!!! Even gezellig met je rond gesnuffelt...fijne avond nog, Nicole*

Room Seventeen zei

Het is een beetje te ver voor mij, maar als ik weer richting België ga dan toch maar eens binnenwippen op dit adres.

Room Seventeen zei

Het is een beetje te ver voor mij, maar als ik weer richting België ga dan toch maar eens binnenwippen op dit adres.