TuneList - Make your site Live

zondag 30 oktober 2011

Sorry

I´m so sorry!

Ik ben al n tijdje niet hier geweest, normaal ben ik bijna iedere dag wel even op de computer en lees jullie nieuwe posts, maar 2 weken geleden was n drukke week, en afgelopen week hadden we herfstvakantie.

Tut mir sehr leid, dass ich seit 2 Wochen nicht mehr hier war! Normalerweise binn ich fast jeden Tag hier und lese eure neuen Posts, aber diese Woche hatten wir Herbstferien und die Woche davor war auch vollgebucht.


Aber wir waren nicht so faul wie unsere Katzen...hi hi wir haben viel gemacht letzte Woche.


Maar zo lui als onze katten waren we niet, we hebben heel wat gedaan afgelopen week.

In mijn vorige post had ik verteld dat we met een nieuw projekt bezig waren, nou we hadden dus luiken op maat laten maken en die moesten opgehangen gen geverfd worden.

In meinem vorigen Post hatte ich erzählt dass wir ein neues Projekt hatten: also wir hatten Fensterläden extra für unsere Fenster machen lassen, und die mussten aufgehängt und bemalt werden.




En op n rommelmarkt hadden we enige tijd geleden een lading zinken (tsja, hoe noem je die...)afdekplaten kunnen kopen, dus die kwamen erboven te hangen.

Auf einem Flohmarkt hatten wir vor einiger Zeit einige Zink(ja, wie nennt sich das) Abdeckplatten kaufen können, und die haben wir drüber gehängt.



En zelfs voor achter, bij de openslaande deuren hadden we nog genoeg.

Und auch für hinten, für die grossen Türen hatten wir noch Platten übrig.

Verder hebben we nog bij een lieve vriendin de woonkamer geverfd.
En ook twee nieuwe kastjes gevonden, die geverfd moesten worden(met eentje ben ik nog bezig).

Auch haben wir noch bei einer lieben Freundin das Wohnzimmer angemalt.
Und zwei neue Schränkchen gefunden, die auch bemalt werden mussten(eins binn ich noch nicht fertig).



Omdat het zo´n roodkleurig hout is, verf ik dit altijd eerst met grijs, zodat het bij wit niet zo doorkomt, en bij het kleinste kastje vond ik eigenlijk wel leuk zo en heb het zo gelaten, maar nu het binnenstaat vind ik het niet meer zo geweldig, dus waarschijnlijk is dit toch binnenkort weer wit....

Weil das Holz ziemlich rot ist, male ich es immer erst mit grau an, und wie es da so stand(draussen) fand ich es schön, so in grau, aber jetzt wie das kleinste Schränkchen drinnen steht, gefällt es mir doch nicht so, also ich denke mal nächste Woche oder so wird es weiss...


Ook had ik nog een nieuwe lamp gekocht via MP. Hij hangt wel op, maar ik weet niet zeker of ik hem zo moet laten, of ook wit/creme verven..wat denken jullie?.

Und noch eine neue Lampe hatte ich auf Marktplatz gekauft. Sie hängt zwar, aber ich weis noch nicht ob sie so bliebt oder auch weiss/creme angemalt wird....was meint ihr?

Nu wens ik jullie een hele fijne, zonnige week, en voor het viert "Happy Halloween"!

Jetzt wünsche ich euch eine schöne, sonnige Woche, und für die die es feiern "Happy Halloween"!

P.s. I will visit you this week!!!!!

Nicole










14 opmerkingen:

Ainosofia zei

Happy week to you <3

Shabby Look zei

Liebe Nicole,
...wunderschön ist der Schrank geworden! Gefällt mir suuuuper gut.
Noch einen schönen Abend.
Viele liebe Grüße,
Lucia

Mariette's Back to Basics zei

Lieve Nicole,

Dat is me een mond vol in deze post... Jullie hebben zeker niet stil gezeten! Lief om bij een vriendin te gaan verven. Wie doet zoiets nog? Spreekt voor jou/jullie.
Dus jullie hebben nu ook indoor-shutters net zoals wij hier hebben? http://mariettesbacktobasics.blogspot.com/2011/04/our-green-bedroom.html
Het zal jullie ook best veel energie besparen; smart idee. In de vorige post kun je nog zien hoe Pieter het werk hiervoor deed.
De lamp zou ik zeker creme of wit maken. Wij konden in Italië onze keuken en hal lampen kopen in geel/rose/groen net als de icing on the cake maar we lieten ze voor ons speciaal in wit maken. Nooit spijt van gehad! Kijk hier maar: http://mariettesbacktobasics.blogspot.com/2011/09/our-white-ceramic-chandeliers-from.html
Je hebt heel wat afgeschilderd, ook de kastjes nog erbij. Die foto met alles erop uitgestald lijkt heel erg mooi en romantisch. Geniet dus van het vele harde werk.
Liefs,

Mariette

It's me zei

Wat ben je druk !!! en wat mooi allemaal....echt superrrrr......nou hele fijne week verder......kijk weer uit naar je volgende post !!....liefs van mij...xxx...

bleudelavandou zei

Hallo Nicole

Kom hier toevallig langs en vind het heel gezellig bij jou.

Word alvast je volger.

Nog een vraagje, de grijze kleur die je gebruikte voor je kast (zie foto) vind ik heel mooi, kan je mij soms het merk en naam geven?

Groetjes

marieke van bleudelavandou

limbonoortje zei

Ja, Nicole de tijd vliegt voordat je het weet zijn 2 weken om.
Het lijkt net of wij 2 weken geleden in NL waren maar dat is alweer 1 maand geleden. Was gezellig ook leuk dat je M mee had genomen.

Zoals ik in je blog lees hebben jullie niet stil gezeten. Het kastje is mooi geworden. Turid heeft zo'n zelfde lamp, maar die was al zwart met wit/licht grijze rozen toen ze hem kocht. Weet jij wat ze van die lamp zei toen ze hem gekocht had? Hij is zo lelijk dat die mooi is...

Fijne week,
Sandy

Room Seventeen zei

Oooh!! Prachtig die luiken! En je kastje en je lamp vind ik ook mooi! Wit of creme, moeilijk hoor, ik vind allebei mooi. Eerst maar eens ophangen, verven kan altijd nog.

vintage-rose Cottage zei

Hallo Nicole..Dein Schrank ist toll geworden ..ich finde die Arbeit hat sich gelohnt! Falls Du noch nicht in meinem Lostopf bist,ich habe ein shabby Giveaway..liebe Grüsse Belinda

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat ben je druk heerlijk crea bea hahahha wat is je kastje mooi geworden zeg en je luiken ook heerlijk sfeertje zo geniet er maar lekker van ...lieve groet rosita

Gustaviana zei

ja meid wat moet ik anders als je bedrijf je boventallig verklaard.... dan moet je wat anders gaan zoeken..
En voor mij is dit de beste oplossing ... het is alleen een hoop werk maar dan krijg je er wel straks iets voor terug....
Ik zag net een goede tip bij jou staan om het kastje eerst grijs te verfen .... want ik ben nu al tig keer over een kastje gegaan maar het blijft geel opkomen .... gek word ik ervan.... Dus we gaan het de volgende keer eens proberen ... dus bedankt voor de tip,..... groetjes viana

pureshabby zei

Hallo liebe Nicole, man nennt sie Frisen, oder Friesen oder Fries, die Platten,-)
Fensterfries.

Die Lampe würde ich so lassen, sieht doch toll aus.

Alles Liebe und viel Spass bei der Arbeit
Sabine

weisser traum zei

liebe nicole
ach deine katze ist einfach zum knuddeln süss.
oh die balken sind ja traumhaft schön geworden.
ihr wart richtig fleissig wie ich sehe.
die lampe würd ich so lassen, hat das gewisse etwas und passt wunderbar zum shabby style.
wünsche dir ein wunderschönes bezauberndes wochenende.
sei lieb gegrüsst daniela

white life© zei

Du meine Güte!!! - das ist ja ein Jahresprogramm, das ihr absolviert habt. Manch einer schafft das Pensum in 30 Jahren "Schöner Wohnen" nicht (habe mir vorhin eine Folge "Wohnen nach Wunsch" angeschaut ;) ).

Die Fensterklappen sind klasse und sie gefallen mir unglaublich gut. Inspiration pur!!!

Lass mal das graue Schränkchen etwas länger auf dich wirken und streich es nicht gleich weiß. Mir gefällt es in dem lichten Grau sehr gut und vielleicht gewöhnst du dich an den "Farbtupfer".

Nein, ich überarbeite mich bestimmt nicht mit der Gardinenwäsche. Der November hat 30 Tage und so viele Fenster habe ich gar nicht. Außerdem mache ich das Spielchen 4-5 x jährlich. Weiße Baumwolle, Straßenstaub und kräftige Sonnenstrahlen mögen sich nicht so gern ;).

GGLG
Tine

LISA LIBELLE zei

Hallo Nicole! Alles ist toll geworden und die Arbeit hat sich wirklich gelohnt.. du Bienchen :)
Deine Klaviermusik im Background liebe ich!!!!! Herzlichst, LISA LIBELLE