TuneList - Make your site Live

woensdag 5 januari 2011

And the winner is...

                                  Zoals beloofd zou ik vandaag de winnaar bekend maken 
                                  van de give-away, omdat ik 50 volgers had. Inmiddels zijn
                                  er weer 4 bijgekomen. Geweldig! Hierbij wil ik iedereen be-
                                  danken die regelmatig een berichtje achterlaat!


                                 Wie versprochen moechte ich heute den Gewinner des
                                  Give-away's bekannt machen. Ein Give-away weil ich
                                  50 Folger hatte. Mittlerweile sind wieder 4 dazu gekom-
                                  men! Fantastisch! Ich moechte hier auch jeden bedanken 
                                  der regelmässig einen Kommentar hinterlässt!



20 Personen hadden een berichtje achtergelaten.
20 Personen hatten einen Kommentar geschrieben.



Mijn dochter heeft geholpen.
Meine Tochter hatt geholfen.

En dan hier de winnaar....
Und dann hier der Gewinner...


Rozmeen van Pastels and Whites

Van harte gefeliciteerd, Rozmeen!
En dit komt jouw kant uit, als je me jouw adres stuurt,
via de mail.




Lieve groetjes, Liebe Grüsse,

Nicole



  

11 opmerkingen:

Room Seventeen zei

Give Away?? Heb ik iets gemist?? Is me echt ontgaan, ik zal de volgende keer beter opletten ;-)

Ainosofia zei

Greetings Nicole ♥

It's me zei

Wat een leuke......had je maar een zo'n setje??? ...echt gaaf !!! ....hahahahahha!! liefs Ria.....xxxxx....

Rozmeen zei

Goedemorgen,

Wat een leuk en lief berichtje aan het begin van de dag. Jippie je prachtige Give away gewonnen. Mijn dag kan niet meer stuk.
Ik zal je mijn adres mailen.

liefs,
Rozmeen

Bonjade zei

Oh zeg....wat een geluksvogel is ze toch....
Hier had ik nu echt wel zin in.......;)
Fijne avond
Liefs

Inspiration i vitt zei

hello dear, congratulations to the lucky vinnarna.Many warm hugs / Ingela

vosges paris zei

ohhh een feestje ;) Nou ja gemist ik hoop dat 2011 een groot feest voorjullie wordt ;)

Sandy zei

Hei Nicole,
Met het julekraslot hadden wij ook al niets gewonnen. Maar eigenlijk hebben wij de sowieso de hoofdprijs met jou/jullie als vrienden!

Lieve groetjes van ons viertjes.

Gustaviana zei

nou meisje dit is niet zo moeilijk je moet even het programma photoschape downloaden en de rest wijst zich vanzelf uit!!!!
groetjes ..

Mercedita zei

wat leuk zeg! Ziet er enig uit dat presentje!
Veel plezier ermee Rozmeen! Nicole,jij nog veel plezier met het bijhouden van je blog, dan hebben wij er ook plezier van!

Groetjes Mercedita X

versponnenes zei

Hej Nicole,

dem Gewinner herzlichen Glückwunsch... leider habe ich zzt. nicht soooo viel Zeit und so habe ich wohl Deine Verlosung verpaßt... Nächstes Mal ;o)

GGLG Katja